جاذبه های تفریحی کیش

با ادمین سایت
۰ نظر

جزیره ‌ی کیش از مقاصد بسیار پرطرفدار و جذاب برای مسافرت و گردش شناخته می‌شود. که تقریبا هر نوع تفریحی که بخواهید در این جزیره یافت می‌شود. زیبایی ها و جاهای دیدنی کیش باعث شده اند که این جزیره لقب مروارید خلیج فارس را به خود اختصاص دهد.در این مقاله به معرفی جاذبه های تفریحی جزیره کیش خواهیم پرداخت.

مجموعه تک بادگیر– کیش

این مجموعه در سمت غربی جزیره زیبای کیش واقع‌شده که گذشته به این محله شعبیه گفته می‌شده که ساخت آن به زمان
انتقال اهالی روستای ماشه، به غرب جزیره صورت گرفته و به‌عنوان محل جایگزین در منطقه سفین جدید بناشده است.

مجموعه تک بادگیر– کیش11
مجموعه تک بادگیر– کیش

این خانه متعلق به ابراهیم سعیدی کیشی (از تجار بنام کیش) بوده است. کل مساحت خانه: ۴۲۵ مترمربع، تعداد اتاق: ۱۳ عدد که ۶ اتاق اندرونی (داخلی) و ۷ اتاق بیرونی اتاق‌های اندرونی: شامل اتاق موزه، اتاق حجله (عروس،) اتاق نقش حنا، اتاق سران، اتاق مکتب (بیت الزهرا،)
مطبخ (آشپزخانه) در این خانه بازارچه سنتی راه‌اندازی شده که تمامی سوغات، صنایع، لباس و اقلام خاص بومی را در خود دارا می‌باشد..
در این مجموعه یک رستوران بومی محلی که آماده پذیرایی از میهمانان با انواع غذاهای بومی موجود است.


اسکله بزرگ تفریحی-کیش

اســکله تفریحــی از اصلی‌ترین مراکــز تفریحــی جزیــره کیــش کــه بــه دلیــل وجــود دریــا، ســاحل و هم‌جواری بــا دیگــر مراکــز تفریحــی می‌تواند. محـل خوبـی بـرای گـذران اوقــات فراغــت و اســتفاده از تمــام امکانــات موجــود در اطــراف آن باشــد.

اسکله بزرگ تفریحی-کیش11
اسکله بزرگ تفریحی-کیش


در ایـــن منطقـــه ســـاحلی عـــلاوه بـــر تماشـای دریـا و قـدم زدن در سـاحل شـــنی آن، گردشـــگران می‌توانند از خدمـــات قایق‌ها و شـــناورهای آکـــــــــواریومی، دوچرخه‌سواری، رسـتوران، کافی‌شاپ و بوفه‌های مـــواد غذایـــی اســـتفاده کننـــد.

غروب کیش و کشتی یونانی

تماشــای غــروب خورشــید و انعــکاس نــور سرخ‌رنگ آن در پهنــای دریــا بــرای هــر بیننده‌ای به‌خصوص کسـانی کـه دور از دریـا زندگـی می‌کنند. خاطره‌ای به‌یادماندنی اسـت.

غروب کیش و کشتی یونانی1
غروب کیش و کشتی یونانی

در سـاحل پـارک غـروب کیـش یـک کشـتی عظیم‌الجثه بـاری دیـده می‌شود. ایـن کشـتی به‌گل‌نشسته کـه بـه کشــتی یونانــی معــروف اســت، ســوژه عکس‌برداری گردشــگران شــده اســت.

باغ راه-کیش

ســاخت ۲۰ هـکتار فـضای پارک به طول ۴ کیلومتر در حاشیه بلوار میر مهنا و نیز ساخت ۹ دروازه شهری در مســیر با اســتفاده از شبیه‌سازی آثار تاریخی ۷ استان کشور (اصفهان، شیراز، کرمان، لرستان، آذربایجان، تهران و خراســان و قزوین) و ایجاد پیاده راه و مســیر دوچرخه، پارکینگ، فضای خدماتی و امکانات ورزشــی ساخته‌شده و در انتهای این باغ‌راه، سرای هنرمندان جزیره کیش قرار دارد.

باغ راه-کیش11
باغ راه-کیش

باغ مجسمه- کیش

این مجسمه حاصل آثار منتخب دومین سمپوزیوم “مجسمه و طبیعت” است. در این سمپوزیوم، مفهوم طبیعت به مفاهیم
فرهنگی، اقلیمی و جغرافیایی پیوند داده‌شده است. و هنرمندان طبیعت را بافرهنگ و جغرافیای کیش ترکیب کرده‌اند.

باغ مجسمه- کیش
باغ مجسمه- کیش

باغ مجسمه کیش، محلی برای گفتگوی ذهنی و مفهومی بین شهروندان، هنرمندان و تماشاگران اثر است. در حال حاضر ۱۱ اثر از هنرمندان برتر ایرانی در این باغ جای گرفته است.

پارک کیبل اسکی-کیش

اســکی روی آب بــا کیبــل اســکی یکــی از تفریحــات پرطرفــدار جزیــره اســت. ایــن مجموعـه نخستین سـایت کیبـل اسـکی روی آب کشـور اسـت. کـه هم‌زمان می‌توانند ۱۲ نفــر را بــا ســرعت ۲۸ تــا ۶۲ کیلومتــر در ســاعت روی آب اســکی کننــد.

پارک کیبل اسکی-کیش
پارک کیبل اسکی-کیش

از دیگـر خدمـات ایـن مجموعـه می‌توان پـدل بوردینـگ و اسـنوکرینگ و قایق‌رانی بـا کایـاک اشـاره نمـود.

کلوپ‌های تفریحـات دریایی و غواصی کیش

این کلوپ بـــا تنـــوع در ارائـــه خدمـــات شـــامل جـــت اســـکی، پاراســـل، شـــاتل، بنانـــا، فـــلای بـــورد، قایـــق تنـــدرو، در بخـــش غواصـــی در سایت‌های بســـیار دیدنـــی و جـــذاب شـــامل سایت‌های ثبت‌شده بـــه نـــام هـــای ژوراســـیک، الـــدورادو، زووبیـــچ، بیـــگ کـــورال، ســـاین کـــرک، وال پـورت، سـن بـارون، کشـتی خــرما، کشـــتی دامـــا می‌باشد.

کلوپ‌های تفریحـات دریایی و غواصی کیش1
کلوپ‌های تفریحـات دریایی و غواصی کیش

کلیـــه کلوپ‌های فــعــــــال در ســـواحل سیـمرغ، مرجـــــــان، جنب اســـــکله تــــفریحـــی، مــــجــتمـــع تفریحــات دریایـــی ماریـــن دریـــای کیـــش و دامـــون ســـاحلی خدمـــات ارائـــه می‌دهند و پراکندگـــی مراکـــز باعـــث دسترســـی آســـان گردشـــگران گردیـــده اســـت.

پلاژ بانوان – پلاژ آقایان

مجموعه پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره کیش و با وسعت بیست هزار مترمربع احداث‌شده است. در این پلاژ امکاناتی از قبیل دوش آب شیرین صحرایی و سرپوشیده، تخت و سایبان، والیبال ساحلی، خدمات ماساژ، آرایش، پیرایش و بوفه‌های مواد غذایی در اختیار گردشگران می‌باشد.

پلاژ بانوان – پلاژ آقایان
پلاژ بانوان – پلاژ آقایان-کیش

حضور ناجیان غریق در این مجموعه ایمنی خاطر استفاده‌کنندگان پلاژ را فراهم می‌آورد مجموعه پلاژ آقایان با مساحتی در حدود ده هزار مترمربع در سواحل شمال شرقی واقع گردیده و شامل: پلاژ، سه زمین والیبال ساحلی، یک زمین فوتبال ساحلی، امکانات قایق پارویی (کانو، تورینگ،) دوش های سرپوشیده و رختکن می‌باشد. علاوه بر آن حضور ناجیان غریق و مربیان قایقرانی نیز موجب تأمین امنیت
و رضایت خاطر می‌باشند.

شناورهای تفریحی و آکواریوم-کیش

شناورهای تفریحی

خدمات تفریحات دریایی کیش با حضور کشتی‌های پهن‌پیکر و زیبا برای ارائه خدمات مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی در ظرفیت‌های مختلف در اسکله بندرگاه کیش از ساعت ۱۳ تا ۱:۳۰ بامداد فعالیت دارند. کشتی‌های تفریحی فعال در کیش شامل کشتی اوستا،۵ کشتی دنا،۱۱۰ کشتی نوید دریا، کشتی تارا دریا تاپ تورز می‌باشند. که به‌طور متوسط در روزهای معمول دو الی سه سانس، ۲ ساعته خدماتی شامل گشت تفریحی، پذیرایی (غذا و کافی‌شاپ،) موزیک زنده و عکاسی را به گردشگران ارائه می‌دهند.

شناورهای تفریحی کیش
شناورهای تفریحی کیش

شناورهای آکواریوم-کیش

این شناورها در جزیره زیبای کیش بیشترین سهم از بازدیدکنندگان تفریحات دریایی را به عهده‌دارند. این شناورها با ظرفیت‌های مختلف در اسکله بزرگ تفریحی از ۹ صبح تا غروب آفتاب فعالیت می‌نمایند. شناورهای آکواریوم فعال در کیش شامل گردشگر یک، تیکا، ستاره کیش، نهنگ سفید، آیدا مارین و سیمرغ طوطیای خلیج‌فارس در سانس های یک‌ساعته بهترین خدمات شامل گشت تفریحی، پخش موسیقی را به گردشگران محترم ارائه می‌دهند.

شناورهای آکواریوم-کیش
شناورهای آکواریوم-کیش

مجموعه پنگوئن-کیش

این مجموعه گردشگری با ویژگی‌های خاص و متنوع ازنظر فعالیت و جاذبه‌های گردشگری که برای اولین بار در کشور در جزیره زیبای کیش فراهم آورده است به شرح زیر است. تجربه چندین نوبت بارش برف در هرروز بازی‌های زمستانی نظیر تویوپ سواری، سورتمه، ریل گلایدرو برف‌بازی، ورزش‌های زمستانی نظیر یخ نوردی و والیبال برفی، ساخت آدم‌برفی و مجسمه‌های یخی، فعالیت‌های جذاب ورزشی شامل بیلیارد، صخره‌نوردی و تیراندازی، شهربازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی، فود کورت و کافه.

تم پارک آبی اوشن-کیش

یکی از زیباترین و جالب‌ترین پارک‌های آبی در جنوب جزیره کیش با بهره‌برداری از تمام استانداردهای روز دنیا برای خدمات‌دهی به گردشگران آماده‌شده است. طراحی و ساخت تم پارک آبی اوشن کیش به نحوی انجام‌شده است تا بانوان نیز بتوانند از آن نیز استفاده کنند.

این مجموعه دارای رایدها و استخرهای متعدد و متنوعی است. که با بالاترین کیفیت و ایمنی و بر اساس استانداردهای روز دنیا برای گروه‌های مختلف سنی فراهم آمده است. سقوط آزاد از برج خورشید، سرسره‌های پرپیچ‌وخم آناکوندا، شناور شدن در مسیر رودخانه آرام راشین،
ساحل و موج دریاچه سونامی، موج‌سواری روی راید موجاب، این‌ها تنها چند خاطره از خاطراتی است. که از رایدهای شاد و پرهیجان را برای خود و همراهانتان بسازید. پلوم ریا اسپا، عکاسی ایماژ، فروشگاه‌ها، رستوران، کافی‌شاپ و دکه‌ها با نوشیدنی‌های گوارا و غذاهای خوشمزه از دیگر خدمات این مجموعه پارک آبی است. اجرای موسیقی شاد در غار جتسمینا نیز لحظاتی به‌یادماندنی برایتان به ارمغان می‌آورد.

تله‌کابین میکامال-کیش

تله‌کابین میکا با امکان جابه‌جایی ۶۰۰ نفر در هر ساعت، پلی میان دونقطه‌ی جذاب جزیره یعنی مجموعه‌ای تجاری و تفریحی میکا مال و اسکلهٔ تفریحی کیش برقرار می‌کند. مسیر رفت‌وبرگشت این سفر با وی‌ای پی حدود ۳ کیلومتر است و بیست کابین معمولی و دو کابین
امکانات ویژه، مسافران را بین دو ایستگاه جابه‌جا می‌کنند. این کابین‌ها با داشتن سامانه‌ی خنک‌کننده، پخش موسیقی، نمایشگر تبلیغاتی، ارتباط بیسیم دوطرفه با ایستگاه و نورپردازی داخلی و خارجی در شب، آسایش کاملی برای مهمانان خود فراهم می‌آورند.

تله‌کابین میکامال-کیش1
تله‌کابین میکامال-کیش

کابین‌های معمولی هشت نفر را در خود جای می‌دهند و به‌این‌ترتیب، گزینه‌ی خوبی برای خانواده‌ها و گروه‌های چندنفره‌اند تا این لحظه‌های به‌یادماندنی را – چه در روشنایی روز و چه در شب‌های وی‌ای پی روشن کیش – در کنار یکدیگر سپری کنند. دو کابین چهارنفره‌ی ویژهٔ کسانی است. که می‌خواهند زمان طولانی‌تری را در تله‌کابین به سر ببرند و البته در این سفر از امکانات بیشتری همچون اینترنت ای پد (رایانه دستی) و پذیرایی نیز برخوردار شوند.

پارک دلفین-کیش

پارک دلفین با استخرهای بزرگ بازی‌های پســـــتانــــداران دریایی (دلفیناریوم) و یکی از زیباترین پارک‌های تفریحی خاورمیانه و محلی
برای نمایش بازی دلفین‌ها، شیرهای دریایی و گرازهای دریایی برای گردشگران در فضایی بسیار مفرح است.

پارک دلفین-کیش
پارک دلفین-کیش

بــاغ پرنــدگان واقــع در پــارک دلفیــن بـا بیـش از ۵۷ گونـه پرنـده ازجمله پلـیـکان، شـــــترمرغ، طــــوطی ماکائو، لک‌لک، تـوکان، تورک و، قـو، پنگوئـن
آفریقایـی و گونه‌های نـادر خزندگان، چــون تمـــساح پوزه‌کوتاه یکــی از بهتــرین مراکـز نگهـداری حــیوانات در ایــران اســت.

پارس سافاری-کیش

مجموعــه ورزشــی، تفریحــی و گردشــگری پــارس ســافاری کیــش باهدف توســعه گردشــگری و ایجـاد محیـط مفـرح و سـالم بـرای تمـام رده‌های سـنی شکل‌گرفته اسـت.

پارس سافاری-کیش1
پارس سافاری-کیش

ایـن مجموعـه، اولیـن برگزارکننده تورهـای سـافاری صحـرا در ایـران می‌باشد. و تفریحـات گوناگونـی را شـامل می‌شود: موتورسواری، کارتینـگ، باگـی، بانجـی شـوتینگ، پینـت بـال، تونـل وحشـت، عینـک
واقعیـت مجـازی، شترسواری، ترامپولیـن، نردبـان معلـق، فوتبـال دسـتی، رسـتوران صحرایـی، هـرم مومیایـی، دالان ماجراجویـان، مینـی بولینـگ، نقـش حنـا، بافـت مـو آفریقایـی و عکاسـی.

کیش کوپتر

کیش کوپتر1
کیش کوپتر

در ایـن مجموعـه گردشـگران می‌توانند به‌وسیله پـرواز بـا جایـرو کوپتـر بـر فــراز سـواحل نیلگـون خلیــج
فــارس یــک تجربــه به‌یادماندنی را تجربــه کننــد.

مجموعه جاذبه (بانجی جامپینگ)-کیش

مجموعه ورزشی جاذبه در جزیره کیش با متراژ ۲۰۰۰ متر طراحی‌شده است. این مجموعه شامل بانجی جامپینگ ۴۰ متر و ۶۰ متری که بلندترین بانجی غرب آسیا است.

مجموعه جاذبه (بانجی جامپینگ)-کیش1
مجموعه جاذبه (بانجی جامپینگ)-کیش

برگزاری دوره‌های کار در ارتفاع (آموزش راپل)، به همراه بخش عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای، سالن جهت آموزش و تمرین رشته ورزشی TRX، کافی‌شاپ و غذای سلامت می‌باشد. بانوان محترم نیز می‌توانند با پوشیدن لباس مخصوصی که این مجموعه در اختیارشان قرار می‌دهد از خدمات هیجان‌انگیز مجموعه استفاده نمایند.

بولینگ مریم-کیش

این مجموعه فرهنگی و ورزشی از بخش‌های مختلف شامل سالن بیلیارد، بولینگ، بدن‌سازی، سونا، دنیای بازی و بوفه‌های غذاخوری تشکیل‌شده است. محوطه بیلیارد: این سالن متشکل از دو سالن خانوادگی با میزهای بازی اسنوکر و پیرامید و آیت بال است.

-بولینگ-مریم
بولینگ مریم


سالن بولینگ: مریم دارای ۱۶ خط طراحی‌شده با استاندارد جهانی و نورپردازی light Black شده می‌باشد. سالن بدن‌سازی: از دیگر قسمت‌های این مجموعه سالن بدن‌سازی آقایان و بانوان می‌باشد که با داشتن وسایل پیشرفته بدن‌سازی یکی از کامل‌ترین سالن‌های ورزشی است.
سونا: شامل دو بخش آقایان و بانوان که به‌صورت مجزا و هم‌زمان قابل‌استفاده است.

قلعه وحشت-کیش

یکی از تفریحات پرهیجان در جزیره کیش، قلعه وحشت است اگر می‌خواهید آدرنالین خونتان بالا برود، حتماً به قلعه وحشت سر بزنید. این تفریح هیجانی و ترسناک در سه سطح برای سنین مختلف برگزار می‌شود.

قلعه وحشت-کیش1
قلعه وحشت-کیش

طلـــســـم مومیایی-کیش

ترس را در دوران مصر باستان در طلسم مومیایی تجربه کنید این تفریح هیجانی و ترسناک بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود.

طلـــســـم مومیایی-کیش11
طلـــســـم مومیایی-کیش

اتاق فرار کیش

بــازی فــرار یــک تفریــح جــذاب فکــری و هیجانـی اسـت کـه همـراه بـا ماجراجویـی، کارگروهــی، چالش‌های ذهنــی و البتــه
خوش‌گذرانی و خنــده اســت. شرکت‌کنندگان در قالـب یـک گـروه ۳ تـا ۶ نفـره و در مدت‌زمان مشـخص بایـد بـا اسـتفاده
از سرنخ‌هایی کـه در طـول بـازی پیـدا می‌کنند بـه حـل معماهـا می‌پردازند.

اتاق فرار کیش11
اتاق فرار کیش

در ایـن بــازی فــرد در داخــل یــک اتــاق دربسته قــرار می‌گیرد. کــه بایــد بــا تــلاش گروهــی تعـدادی معمـا حـل کننـد تـا درنهایت بـه کلیــد اصلــی دسترســی پیــدا کننــد.

رصدخانه تیتان کیش

یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین رصدخانه‌های کشور است که علاقه‌مندان خاص به خود را دارد مشاهده ستاره‌ها و سیاره‌های.
مختلف در دل آسمان، می‌تواند از علایق بسیاری از گردشگران و یکی از تفریحات کیش به شمار رود. که این رصدخانه، امکان این امر را در
جزیره کیش نیز ایجاد کرده است.

رصدخانه تیتان کیش
رصدخانه تیتان کیش

رصدخانه تیتان کیش بر فراز آب‌های دریای نیلگون خلیج‌فارس، با پیشرفته‌ترین تلسکوپ‌ها امکان.
بازدید از مریخ را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. این رصدخانه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ساعت دقیقه بامداد فعالیت می‌کند که ۲:۳۰
هرچه هنگام تاریکی بیشتری به آن مراجعه کنید، بهتر می‌توانید از مشاهده آسمان در این رصدخانه برخوردار شوید.

پینت بال داریوش-کیش

در ایـن بـازی افـراد به‌صورت گروهـی وارد یـک جنـگ می‌شوند امـا یـک جنـگ تفریحـی و پـر از شـادی و هیجـان بـا تفنـگ و گلوله‌های کـه به‌جای ایجـاد جراحـت آدم را رنگـی می‌کنند.

پینت بال داریوش-کیش
پینت بال داریوش کیش

شهربازی کوروش-کیش

شهربازی پیشـرفته کـورش برنـد سـنتر در مجموعـه تجـاری کـوروش یکـی از مکان‌های و مناسـب گروه‌های سـنی مختلـف کـودک، نوجـوان و جوانـان می باشد. کـه باهدف توسـعه امکانـات تفریحـی و ایجـاد محیطـی شـاد و مفرح برای کیش وندان و گردشـگران جزیره کیش ساخته‌شده اسـت.

شهربازی کوروش-کیش11
شهربازی کوروش کیش

ایــن شهربازی مــدرن بــا بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیــزات بــازی همــراه بــا آخریــن تکنولــوژی روز دنیـا نصـب و راه‌اندازی گردیـد. کـه طراحـی ایـن مجموعـه زیبـا بـر اسـاس اسـتانداردهای روز جهـان آماده‌شده اسـت. در ایـن مجموعـه بازی‌هایی بـا هیجـان بـالا نصب‌شده اسـت کـه می‌توان یکـی از شاخصه‌های متمایـز ایـن شهربازی در جزیـره زیبـای کیـش به‌حساب بیاییـد.

شهربازی هایلند-کیش

نخستین مجموعه تفریحی کیش با تجهیزات تفریحی و شهربازی در فضای سرپوشیده است. این مجموعه سرپوشیده که مناسب کودکان، نوجوانان و جوانان است. شامل پیشرفته‌ترین تجهیزات بازی همراه با آخرین تکنولوژی دنیا با هیجان فوق‌العاده بالا جهت گذراندن اوقات فراغت برای تمامی سنین را دارا می‌باشد.

ازجمله تجهیزات آن می‌توان به: سینمای هفت بعدی، اولین شبیه‌ساز پرواز خلبانی با چرخش ۷۲۰ درجه در کشور، سینما گیم hyper reality اوج تمرکز و هیجان در لیزر، ماز، اتاق مأموریت فرار، ارواح سرگردان، تمامی وسایل شهربازی ازجمله ترامپولین و هندیکس مسابقه‌ای، بخش کودک شهربازی شامل سافت پلی، چرخ‌وفلک و وسایل فکری و خلاقیت ویژه کودکان اشاره کرد.

سرزمین کودک و نوجوان (کیدزلند)-کیش

یک فضای اختصاصی درزمینهٔ کودک و نوجوان و خانواده شامل بخش‌های مختلف ازجمله یک سالن با ظرفیت ۱۱۰۰ نفره جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی، همایش‌ها جشنواره‌ها، برنامه‌های ورزشی، سیرک و…که در دو نوبت فعال می‌باشد. یک برنامه شاد و مفرح ویژه کودکان و نوجوانان با حضور عمو امید. شخصیت‌های کارتونی (زورو، مرد عنکبوتی، سوپرمن و…) با اجرای حرکات نمایشی و برنامه‌های جذاب دیگر که در ساعت ۱۸: ۳۰ هرروز اجرا خواهد شد.

شهربازی گرینلند کیش122
سرزمین کودک و نوجوان (کیدزلند)کیش

بخش بعدی اجرای برنامه سیرک کید لند با حضور هنرمندانی از کشورهای برزیل، اکوادور، کلمبیا و…که در ساعت ۲۱ هر شب اجرا خواهد شد. و بخش‌های دیگر شامل شهربازی کودکان، جت اسکی کودکان و بازی‌های هیجان‌انگیز دیگر که به‌زودی به مجموعه کید لند اضافه خواهد شد.

شهربازی گرینلند کیش

شهربازی گرینلند کیش یکی شهربازی اختصاصی جزیره کیش واقع در بازار دیپلمات مال کیش که با جدیدترین و به‌روزترین بازی‌های دنیا، برای تمامی گروه‌های سنی از کودک تا بزرگ‌سال قابل‌استفاده می‌باشد. خانه کودک: شهربازی گرینلند کیش دارای خانه‌های بازی متعدد و جذاب مناسب با همه سنین نظیر کارگاه نجاری، خانه عروسک، آشپزخانه، خانه لگو، فروشگاه میوه و تره‌بار جایگاه اختصاصی شن‌بازی، استخر توپ، بولینگ کودکان کارگاه هنر شامل: نقاشی بامداد رنگی، آبرنگ، پاستل و ماژیک، کاردستی، کلاژ،کار با چوب، نقاشی روی
چوب/ گریم صورت و دست و دارای امکانات: نگهداری کودکان به‌صورت ساعتی، برگزاری جشن تولد کودکان.

شهربازی گرینلند کیش
شهربازی گرینلند کیش

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش دنیای ژوراسیک کیش یکی از مجموعه‌های جدید و جذاب جزیره کیش است. در این مجموعه علاوه بر سفر در زمان، قوانین علمی جاافتاده در ذهن شما نیز تغییر خواهد کرد ژوراسیک پارک یکتم پارک علمی مناسب تمام سنین کودکان، نوجوانان، میان‌سالان و حتی سالمندان عزیز است. پارک سنتر کیش شامل سه مجموعه منحصربه‌فرد است.

تم پارک سنتر 12
تم پارک سنتر

در کنار بخش‌های اصلی تم پارک سنتر کیش، مجموعه موزه هنری با رویکرد جزیره زیبای کیش، کارگاه آموزشی و آمفی‌تئاتر حرفه‌ای دارای برنامه‌های بسیار جذاب و درعین‌حال آموزنده برای همه اعضای خانواده، بخش‌های متنوعی نظیر فروشگاه، کافه و رستوران، فروشگاه‌های تخصصی عکاسی و محصولات مرتبط، فضاهای عمومی نظیر سالن انتظار و نظایر آن وجود دارد.

تم پارک دنیای ژوراسیک کیش

این پارک یکی از بزرگ‌ترین ژوراسیک پارک و دراگون پارک سرپوشیده در منطقه است. که شامل تنوع زیادی از دایناسورهای متحرک همراه با تم‌های اختصاصی و نیز انواع اژدها در ابعاد بزرگ و با افکت‌های بی‌نظیر است. که برای اولین بار در خاورمیانه ساخته‌شده است.

تم پارک دنیای ژوراسیک کیش12
تم پارک دنیای ژوراسیک کیش

تم پارک مجیک پارک کیش

این پارک که به پارک جادویی نیز مشهور است. بزرگ‌ترین تم پارک خطای دید در منطقه خاورمیانه است. در این مجموعه بیش از ۱۰۰ آیتم شاخص در حوزه‌های مختلفی نظیر آثار سه‌بعدی، دنیای بی‌نهایت، خانه وارونه، دنیای جاذبه، آثار شاخص خطای دید، دنیای بلکلایت و ده ها آثار مختلف دیگر وجود دارد.

شترسواری-کیش

بازدیدکنندگان از پـارک غـروب کیـش می‌تواند در یـک تـور شترسواری و در محیطـی بیابانـی شـرکت نمـوده و از ایـن تجربـه منحصربه‌فرد اسـتفاده کـرده و در ایـن حالـت عکـس یـادگاری نیـز تهیـه نماینـد.

شترسواری-کیش1
شترسواری کیش

ماساژ و اسپا-کیش

جزیره کیش دارای مجموعه‌هایی شامل انواع ماساژهای تایلندی، رویال تایلندی، آروماتراپیب با ماساژ روغن معطر گیاهی، سوئدی، سنگ‌داغ، کمپرس گیاهی، اورینتال، ماساژ کامل پا، دیپ تیشو، مادر هود، اسپا و سیرن اسپا است.

ماساژ و اسپا-کیش120
ماساژ و اسپا کیش

جنگها-کیش

جنگ‌های کیش، یکی از پربازدیدترین مراکز گردشگری به‌حساب می‌آیند. که اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در این مراکز باعث جذب گردشگران از نیمه شب تا بامداد شده است. تعداد ۸ جنگ با عناوین پازل شو، ایرانیا، دینامیت شو، ستارگان رنگارنگ، پرشین شو،
بابک شو، کودک شو، سی شو و ارم شو در جزیره کیش فعالیت می‌نمایند. که جهت رزرو و تهیه بلیت می‌توان از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و سایت‌های معتبر در جزیره کیش اقدام نمود.

جنگها-کیش
جنگها-کیش

ایستگاه‌های دوچـرخه مسـیر دوچرخه‌سواری و اسـکوتر-کیش

کی از طولانی‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری ایران در کیش قرار دارد. این مسیر دوچرخه‌سواری بیش از ۵۳ کیلومتر طول دارد و پیرامون جزیره را در برمی‌گیرد.

ایستگاه‌های دوچـرخه مسـیر دوچرخه‌سواری و اسـکوتر-کیش111
ایستگاه‌های دوچـرخه مسـیر دوچرخه‌سواری و اسـکوتر کیش

مجموعه آوای خلیج فارس-کیش

ایــن مجموعــه بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر روباز جزیــره کیــش و تنهــا آب نمــای موزیــکال ســاحلی کشــور می‌باشد. ایــن مجموعــه برگزارکننــده برنامه‌های نمایشــی، کنســرت خواننــدگان محبــوب کشــور و تئاتــر می‌باشد. از دیگــر خدمـات مجموعـه می‌توان بـه رسـتوران، کافی‌شاپ، خانـه کـودک و اسـکله اشـاره کـرد.

مجموعه آوای خلیج فارس-کیش1
مجموعه آوای خلیج فارس کیش

مراکز اقامتی-کیش

جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری ایران است که سالانه بیش از یک‌میلیون گردشگر از این جزیره بازدید می‌کنند. با توجه به افزایش سفر به این جزیره و استقبال گردشگران از تورها و بسته‌های سفر با مقصد کیش، مراکز اقامتی آن نیز موردتوجه بیشتری قرار گرفتند. و بر تعداد آن‌ها به‌مرور افزوده شد با توجه به اهداف و سلیقه گردشگران از سفر به کیش، انواع مختلفی از هتل‌ها با درجه‌های متفاوت در کیش احداث‌شده که شامل هتل‌های ۲ تا ۵ ستاره است.

مراکز اقامتی-کیش1
اجاره خودرو بدون راننده (رنت کار)کیش

همچنین از امکانات مسکونی معتبر و دارای پروانه بهره‌برداری و مجوز فعالیت اقتصادی موجود در مناطق مختلف جزیره به‌عنوان مجتمع‌های اقامتی (خانه گردشگر) برای رفاه گردشگران و مسافرانی که تمایل به تجربه فضای خانوادگی رادارند، در نظر گرفته‌شده است. قیمت مراکز اقامتی نیز با توجه به منطقه قرارگیری هتل، امکانات هتل، کیفیت هتل و زمان سفر به کیش متغیر است.

اجاره خودرو بدون راننده (رنت کار)-کیش

اجاره ماشین در کیش، یک قرارداد رسمی است بین شرکت رنت کار در کیش که دارای مجوز رسمی فعالیت از سازمان منطقه آزاد کیش و عضو جامعه صنفی رنت کاران است، با یک گردشگر (مستأجر خودرو) است. که طی آن فرد اجاره‌کننده مدت مشخصی یک ماشین را از شرکت اجاره می‌کند و پس از پایان مدت اجاره ماشین به شرکت بازگردانده می‌شود.

اجاره خودرو بدون راننده (رنت کار)-کیش
اجاره خودرو بدون راننده (رنت کار)کیش

رستوران ها-کیش

رستوران‌ها و مراکز پذیرایی متنوع با انواع غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی و فست فودها برای همه ذائقه‌های گردشگری در کیش موجود است. پراکندگی این مراکز در سطح جزیره به‌گونه‌ای است که دسترسی به این مراکز را آسان می‌نماید در ضمن اکثر هتل‌های کیش نیز
دارای یک یا چند رستوران با غذاهای متنوع بوده و در طول سال‌های اخیر گسترش بیشتری نیز یافته‌اند. رستوران‌های جزیره کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را باکیفیت مناسب ارائه می‌دهند.

رستوران ها-کیش1
رستوران ها-کیش۱

بازار ماهی – کیش

یکی از پرترددترین بازارهای کیش، بازار ماهی کیش می‌باشد. چیدمان این بازار به شکل جزیره‌ای طراحی‌شده است. و ۱۶ غرفه مجهز تمام استیل با سیستم جمع‌آوری فاضلاب برای ارائه خدمات به کاربران با دسترسی آسان در آن جای گرفته است. همچنین، سالن مخصوص پاک‌سازی ماهی با سه میز مخصوص پاک‌سازی، به همراه سیستم امحای زباله و دارای تهویه کامل با محیطی بهداشتی و شفاف برای
نظارت بر پاک‌سازی توسط مشتریان فراهم‌شده است.

1بازار ماهی - کیش
بازار ماهی کیش

نکته حائز اهمیت در بازار ماهی، وجود بخش بسته‌بندی است. این بخش برای مسافرانی که قصد دارند ماهی تازه جنوب را همراه خود به سرزمین اصلی ببرند کارایی دارد.

مراکز تجاری-کیش

یکی از تفــریحات و سرگرمی‌های این گردشــگران دیدار از بازارهای رنگارنگ ایـن منطــــقـه اســــت. بازارهای کیــش علاوه بر جاذبه خرید کالاهای مناسب و با برندهای معتبر بین‌المللی برای گردشگران و مسافرانی که باهدف تأمین کالاهای موردنیاز و سوغاتی به این مراکز مراجعه می‌کنند.

مراکز تجاری-کیش111
مراکز تجاری کیش

هم‌اکنون در جـزیره کیـش ۲۴ مرکـز تجـاری با عـناوین بازار پردیس یک، بازار پردیس دو، بازار مرکز تجاری، بازار مرجـان، بازار سارینا یک، بازار پانیذ، بازار زیتون، بازار دیپلمات مال، بازار مروارید، بازار مروارید نو، بازار پارس خلیج، بازارسفین (عرب‌ها،) بازار ونوس، بازار
مریم، مرکز خرید مریم، برند سنتر کوروش، مرکز خرید رویامال، مرکز خرید دامون، مرکز خرید برج صدف و پرلا مارکت، زیلان هایپر مارکت، پاندا مارکت و به کیش، پارسیس وجود دارد.

جت اسکی- کیش

جت اسکی کیش نزد گردشگران تور کیش ورزشی محبوب و مرفح است که تجربه‌ای متفاوت از موج‌سواری را برای شما به ارمغان می‌آورد. تجربه‌ای مملو از هیجان و آدرنالین که درعین‌حال می‌تواند برایتان آرامش‌بخش باشد. دسترسی به این جت اسکی کیش کار سختی نیست، چراکه شما می‌توانید با مراجعه به یکی از کلوب های تفریحی دریایی، که تعدادشان هم در جزیره کم نیست، به‌راحتی جت اسکی خود را کرایه کرده و از آن لذت ببرید.

جت اسکی- کیش11
جت اسکی کیش

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش که نام اصلی آن پنگوئن است به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش شناخته می‌شود که به‌تازگی ساخته‌شده است. این پارک در بلوار موج و در نزدیکی هتل ویدا قرار دارد و شما به‌سادگی می‌توانید به این پارک بروید، زیرا شکل بیرونی ساختمان این مجموعه شبیه به کلبه‌های یخی اسکیموها است که یک پنگوئن نیز در کنار آن است.

پارک برفی کیش
پارک برفی کیش

شما می‌توانید از دور ساختمان زیبا و بزرگ این پارک را ببینیدمساحت پارک برفی پنگوئن کیش نوزده هزار مترمربع است. و ساخت آن در دو مرحله انجام شد و در ابتدا در این پروژه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و ساخت مجموعه آغازشده است. این پروژه یکی از پروژه‌هایی بود. که رئیس‌جمهور به‌صورت مستقیم دستور ساخت آن را دادند و برای ساخت آن از پارک برفی دبی نیز الگوبرداری شده است

قایق‌سواری -کیش

یکی لذت‌بخش‌ترین تفریحات کیش قایق‌سواری است. با این قایق‌ها و کشتی‌ها می‌توانید دور جزیره گشتی بزنید و از تماشای دنیای زیرآب لذت ببرید.


انواع کشتی و قایق تفریحی در کیش

قایق‌های تفریحی کیش را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم کرد:

کشتی‌های شبانه، قایق‌های کف شیشه‌ای، آکواریومی کیش، بادبانی




کشتی‌های شبانه جزیره کیش


این کشتی های شبانه همان‌طور که از نام آن پیدا است در طول شب از گردشگران استقبال می‌کنند. این کشتی‌ها معمولاً ساعت ۹ کنار اسکله لنگر می‌اندازند و مسافران را به یک ضیافت شبانه دعوت می‌کنند.

کشتی‌های شبانه جزیره کیش12
کشتی‌های شبانه جزیره کیش


قایق‌های کف شیشه‌ای


اگر اهل غواصی نیستید، پیشنهاد می‌کنیم از انواع کشتی‌های کف شیشه‌ای یا آکواریومی استفاده کنید تا تماشای دنیای زیرآب را از دست ندهید. این قایق ها این امکان را به شما می‌دهند. که بدون نیاز به شنا یا شیرجه زدن در آب انواع ماهی‌ها، مرجان‌ها و سایر موجودات دریایی را از کف قایق تماشا کنید.

قایق‌های کف شیشه‌ای
قایق‌های کف شیشه‌ای

این نوع قایق‌ها کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کنند و اگر شرایط دریا مساعد باشد تا غروب ادامه پیدا می‌کند. طول مدت هر بار سوارشدن در این قایق‌ها یک ساعت است.


قایق‌های آکواریومی کیش

این قایق ها نیز مانند کف شیشه‌ای امکان مشاهده دنیای زیرآب را در اختیار شما قرار می‌دهند و است. قابل زیادی از آن‌ها می‌شود، اما نسبت به کف شیشه‌ای‌ها در رتبه دوم محبوبیت قرار دارند. این قایق‌ها هم کار خود را از ابتدای صبح آغاز می‌کنند و تا هنگام غروب فعالیت دارند.


قایق‌های بادبانی کیش

یکی از مهیج‌ترین قایق‌های تفریحی کیش، انواع بادبانی هستند. این قایقها یا کاتامارن جزو دسته قایق‌های لاکچری کیش محسوب شده و به‌صورت تک نفره یا دو نفره هدایت می‌شوند. اگر مهارتی درحرکت این نوع قایق‌ها در دریا ندارید نگران نباشید، یک ناخدا شمارا همراهی خواهد کرد. لذت حرکت بر روی امواج خلیج‌فارس با قایق بادبانی قابل توصیف نیست.

قایق‌های بادبانی کیش12
قایق‌های بادبانی کیش

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

درباره ما

مجله اینترنتی گردشگری پارس باهدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و اطلاع‌رسانی از خدمات گردشگری و سفر راه‌اندازی شده است

جاذبه‌ها

                                    کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به مجله گردشگری پارس می باشد

Adblock شناسایی شد

لطفاً با غیرفعال کردن برنامه افزودنی AdBlocker خود از مرورگرهای خود برای وب سایت ما از ما حمایت کنید.